Totalul afișărilor de pagină

marți, 11 noiembrie 2014

Dilema

Vin alegerile! Situatie de mare dramatism pt tara,se alege presedintele pt urmatorii 5 ani si romanii sunt impartiti in doua tabere.De aici,mari"razboaie"intre prieteni,colegi de serviciu,cunoscuti si chiar intre membrii de familie,pt ca fiecare crede ca celalalt,care nu voteaza ca el,este mai prost,sau mai incult (cred ca nu e pleonasm!),sau varsta isi spune cuvantul,sau are nu stiu ce interese ascunse,etc.Dupa cum tineti minte,noi ne-am mai confruntat cu situatii din astea,nu mai departe dacat anul 1996,cand se infruntau Iliescu si Constantinescu.Si atunci s-au stricat prietenii si chiar familii,iar rezultatul a fost acela ca s-a ales un presedinte,tara a mers inainte,mai bine sau mai rau,timpul a trecut si cicatricele razboiului sau mai inchis,adica unii prieteni au revenit la relatiile dinainte,unele familii au dat uitarii episodul si acum isi aduc aminte cu haz cat de inversunati erau la momentul respectiv.Acum am ajuns cam in aceeasi situatie si din pacate,oamenii sunt parca mai inversunati decat atunci,unii ajugand sa-si ameninte oponentii cu moartea!Va rog sa-mi permiteti ca pe acestia,pe amenintatori,sa-i numesc "academic" niste hahalere nenorocite (vorba unui mare scriitor contemporan!),niste javre ordinare,niste descreierati si nu in ultimul rand jigodii de cea mai joasa speta!Degeaba zicea Ioan Ratiu vorbele "voi lupta pana la ultima picatura de sange,ca sa ai dreptul sa nu fii de acord cu mine",preluate se pare de la Voltaire sau Churchill (parerile sunt si aici impartite!),pt ca imbecilii,de care va spuneam mai mai sus,nu inteleg ca nu toti suntem la fel si nu toti gandim la fel,vorba cantecului.. Si acum vine dilema mea,care nu ma lasa de cateva zile sa dorm noaptea! Cum spuneam,duminica sunt alegeri si lumea e agitata,asa incat mai mult ca sigur ca in weekend si supermarketurile vor fi aglomerate,mai ales ca o sa intre si salariile pe carduri si o parte din pensii,iar lumea o sa vrea sa aiba ceva in casa,pt a sarbatori victoria candidatului preferat.Problema care ma framanta pe mine de ceva timp si la care v-as ruga sa imi raspundeti,daca va pricepeti mai bine,este umatoarea si anume atunci cand te afli la rand la casa supermarketului si te apuci sa pui produsele pe banda rulanta,a cui este obligatia de a pune separatorul intre produsele mele si ale celui din fata mea si bineinteles ale celui de dupa mine?? Eu cred asa,ca cel care isi pune produsele,este normal sa aseze separatorul cand termina,pt ca cel din spate sa poata incepe sa le puna si el,zic!Am intalnit des cazuri in care cei dinaintea mea nu au pus acest separator,iar casiera (casierista,cum ii zicea unul din baietii mei cand era mic)a marcat si cateva produse de la mine.Pe mine nu ma deranjeaza daca unii filantropi vor sa-mi achite o parte din produse,dar problema e ca tot ei se supara si mai asteptam si vreun sfert de ora sa vina cineva sa storneze operatiunea.Asadar,va rog sa-mi spuneti acum,cand urmeaza un weekend de foc pt tara,cum e normal sa procedezi cu separatoarele de produse la supermarket?!? Va doresc alegeri usoare si mai ales..cumparaturi cu spor si cu separatoare intre produse!!

Un comentariu:


  1. Nasule, recunosc ca ai mari probleme existentilale, carora nu le-am putut da de capat. In consecinta, cred ca cel mai bine ar fi sa faci trei lucruri: 1. Sa-ti cumperi de urgenta doua separatoare de culoare galbena pe care sa le ai cu mata la cumparaturi.
    2. Sa mergi matale la policlinica din cartier, sau, mai bine, la medicul de familie, sa-ti dea o trimitere la un cabinet de psihiatrie. E de mare ajutor!
    3. Sa mergi duminica la votare poate uiti un pic de drama cu separatoarele.
    P.S. mai lasa beutura mai boso!

    RăspundețiȘtergere