Totalul afișărilor de pagină

vineri, 28 octombrie 2011

In loc de "la revedere"...

Am sa va spun de la inceput ca ideea acestei postari nu e a mea ci am gasit-o pe un blog al unui tip (Daniel Cosnita) si mi-a placut foarte mult,mai ales ca are foarte multa dreptate! Poate ati vazut si voi ca de la banalele "buna ziua"si "la revedere"s-a ajuns astazi la fel de fel de formule care mai de care mai pompoase si mai pline de ridicol.Pai,vorba omului astuia,acum nu mai auzi decat "sa aveti o zi buna",sau "excelenta","o dupaamiaza si o seara cat mai placuta","tot binele din lume","sa auzim numai de bine",odihna placuta",etc.etc.
Povesteste omul cum a fost la florarie si a cumparat 10 garoafe pt.la cimitir,iar vanzatoarea i-a urat"o zi excelenta"! Si politistul,dupa ce iti ia carnetul,iti ureaza "calatorie placuta"!
Si ar mai fi si alte expresii din astea la moda,cum ar fi "ma bucur foarte tare",sau "imi place foarte tare"(asta nu e chiar deplasata,deoarece cred ca e valabila si la noi si la ele!!),si mai nou,nu se mai spune "cu placere",ci"cu drag"!
Oricum,atata teatru ieftin si ipocrizie,te scoate din pepeni si te face sa te gandesti daca nu era mai bine cand ne salutam simplu cu "buna ziua" si "la revedere"?
In incheiere,va doresc o zi mirobolanta,si un weekend mirific,cu mult drag,al dvs.Virgiliu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu