Totalul afișărilor de pagină

joi, 12 iulie 2012

Probleme cu dom'primar...

Nu am mai scris de mult pe aici din lipsa de timp si de subiecte serioase,pentru ca dupa cum ati vazut pana acum,eu nu fac politica,asa ca "evenimentele"din ultima vreme nu ma intereseaza... Dupa cum ziceam in titlul postarii,am probleme cu dom'primar Robert Negoita,adica nu eu personal,dar sa va explic cum stau lucrurile.La mine in cartier,in apropiere de blocul in care locuiesc,acum vreo doi ani a inceput sa se construiasca o parcare supraetajata care,de anul trecut,a fost data in folosinta.Am si eu un loc de parcare acolo la parter,deci masina sta la umbra si nu o ploua,nu o ninge(iarna),deci foarte bine.Mai mult,cand a fost gata s-au montat bariere automate pe care le deschizi cu cardul primit de la primarie si la intrare a fost instalat un post de paza asigurat de politia locala.Ce sa va spun,eram foarte entuziasmat de faptul ca un primar (Liviu Negoita),care de altfel a facut multe lucruri bune in sectorul 3,a reusit o chestie civilizata. A venit ziua votului si bineinteles ca eu l-am votat pe acesta dar,din pacate,a iesit celalalt Negoita,adica Robert,ala care a divortat de sotie si a luat o fetita de pe la liceu ca sa o "creasca",ala care(dupa cum am citit in presa) facea pe "pestele" pt.sefii partidului,ala cu fruntea mai lata decat ar fi necesar... Si care credeti ca a fost prima masura pe care a luat-o acest personaj,de ce credeti ca si-a dorit el sa ajunga primar,de ce nu a dormit el noaptea dinaintea alegerilor?? Prima masura de mare importanta pt.tara a fost suspendarea postului de paza de la parcarea despre care v-am spus ! Acum este o debandada acolo,s-au stricat barierele,este mizerie,umbla fel de fel de colorati(fara nici o aluzie la vreo etnie)adica in tricouri colorate...! Iata cum un...handicapat,strica intr-o secunda ce s-a facut in doi ani de munca. Eu,cand a fost gata parcarea,am intrebat la primarie daca nu ar trebui sa platim mai mult taxa de parcare fata de cei care platesc si tin masinile in parcarile normale neacoperite,iar atunci mi s-a spus sa avem rabdare ca se iau in calcul mai multe variante.Dar a venit neica nimeni asta si in loc sa ne intrebe daca suntem de acord sa platim mai mult si beneficiem in continuare de paza si toate celelalte facilitati,el hotaraste de unul singur si o face prost,dar asa o fi la partidul asta din care face parte.Pe timpul comunistilor m-am intalnit cu un prieten si era foarte suparat,il inteb de ce si imi spune ca "astia" au pus militia sa taie "ouale"barbatilor care au mai mult de doua.Bine,am zis eu si ce tu ai mai multe? Nuuu,zice prietenul,dar astia intai le taie si pe urma le numara... Asa si cu Frankestein asta al meu,el intai face si pe urma sa vedem daca mai intreaba pe cineva,sau daca nu ramane asa.Pai daca asta e politica noii guvernari,adica facem noi cum vrem ca voi sunteti niste marionete,parca imi vine sa zic ca mergem spre inapoi la "oua" si poate ar fi bine sa nu mergem nicaieri pe 29 iulie,sau poate la mare sau la munte... Vreme frumoasa (dar nu canicula) va doresc si sa ne gandim bine ce facem duminica 29 iulie !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu