Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 septembrie 2012

Sa traiasca dom'primar!

Incep aceasta postare,prin a multumi tuturor celor care citesc acest blog.Asta pentru ca sunt multi cei carora as vrea sa le povestesc din pataniile mele si nu am alta posibilitate decat aceasta. In ceea ce priveste titlul postarii,trebuie sa va spun ca sunt dator cu scuze primarului sectorului 3,dl.Robert Negoita! Va spuneam acum catva timp in urma,ca dupa venirea lui la primarie ni s-a scos paza de la parcarea unde tin masina.Trebuie sa va spun ca intre timp s-a reluat paza parcarii de catre o firma de paza in locul celor de la politia locala.Sincer,pe mine nu ma intereseaza cine pazeste,ci sa o faca cineva,pt.ca stai mai fara grija cand stii ca masina e cat de cat in siguranta. Dar asta nu e tot!Mai zilele trecute,am observat ca toate bancile de lemn "plantate"de fostul primar,in jurul blocului in care locuiesc,din zece in zece metri,sub balcoanele oamenilor,au disparut!Pai asta e cea mai reusita actiune a domnului primar de pana acum si de acum incolo si asa cum am promis la ultimele alegeri ca il votez pe Liviu Negoita pt.parcarea acoperita(si l-am votat),asa promit acum ca il voi vota pe Robert Negoita la urmatoarele alegeri,indiferent ce va face sau nu de acum incolo! Nu stiti cate am indurat,eu si vecinii mei,din cauza acestor nenorocite de banci,care nu foloseau la altceva decat la "adunari"nocturne ale baietilor de cartier,unde isi etalau talentul oratoric pana spre dimineata la un nivel de decibeli care intrecea cu mult pe cel produs de un concert Lady Gaga.Si nu auzeai decat cuvinte frumoase care se refereau in general,la organele anatomice ale omului,la rudele decedate si la toti sfintii din calendarul ortodox... Si asta se intampla in serile calde de vara cand dormeam(de fapt incercam sa dorm)cu ferestrele deschise si "in arsita noptii"(mai stiti filmul cu Sidney Poitier?)eu stand la etajul doi,mi se parea ca "baietii"de pe banca sunt de fapt cu mine in pat,asa de clar le auzeam ineptiile. E drept ca am actionat uneori neortodox,adica o punga cu apa,un cartof scofalcit,o rosie strivita,etc,dar disperarea era mare si somnul de asemenea. Asa ca revin si declar pe propria raspundere,ca indiferent ce va vace sau nu va face acest primar,atata timp cat sub balconul meu nu mai apare vreo banca unde sa se aciuiasca toti boschetarii,il voi vota fara nici o retinere! Sa traiasca dom'primar!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu