Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 august 2012

Erata...

Nu,nu este "erata" Curtii Constitutionale,este vorba despre postarea mea de ieri,in care mi-am recunoscut ignoranta si faptul ca nu stiu ce l-a inspirat pe Mircea Dinescu atunci cand a dat numele bodegii de pe Sepcari,"Lacrimi si sfinti". Azi dimineata valul necunoasterii mi-a fost ridicat de pe ochi de catre dl.Sari,colegul meu,care m-a luminat in sensul ca acest nume este inspirat de cartea cu acelasi nume a lui Emil Cioran.Ii multumesc si mentionez ca nici scrierile domnului Cioran nu fac parte din lectura mea din ultimii 55 de ani.Poate de acum incolo... Si daca tot am amintit de Curtea Constitutionala,cu toate ca v-am mai spus ca nu fac politica,as vrea totusi sa va spun ca mie mi se pare o mare tampenie ca un popor intreg sa astepte ca noua persoane (unii mai batrani,altii mult prea tineri,altii cu probleme de sanatate) sa vina de prin concedii si sa dea "verdictul" in ceea ce priveste viitorul acestei tari.Pai daca tot ne-am intors la sfatul batranilor,sa ne punem niste pene pe cap sa ne luam arcuri cu sageti,sa desfintam parlamentul,guvernul si toate institutiile statului,sa punem un vraci ca ministru al sanatatii,sa alegem un sef de trib si...la vanatoare ca si asa avem cei mai multi ursi din Europa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu