Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 august 2012

Rusine...Mircea Dinescu !!

Mai zilele trecute,am avut ocazia sa servesc masa (adica sa mananc,ca de servit ne-a servit o fata)la restaurantul lui Mircea Dinescu denumit "Lacrimi si sfinti". Acest restaurant este situat in "buricul" Bucurestiului,aproape de Hanul lui Manuc,pe strada Sepcari,adica in mult prea laudatul"centru vechi". Cand intri,ai senzatia ca ai venit in vizita la bunici,pt.ca pe pereti sunt atarnate capace de oale din alea rosii (va mai aduceti aminte?),pe jos dusumele,mai multe feluri de scaune,care mai de care mai incomode si niste bancute acoperite cu presuri de lana cu modele geometrice si pasarele(ca sa nu zic pasarici),exact cum avea mamaia pe jos.Pana aici nimic iesit din comun,omul a vrut sa faca"o chestie"(vorba dumnealui)cu bani putini si cat mai traditional.Pe dl.Dinescu l-am vazut pe la televizor cand pregatea fel de fel de mancaruri pe la mosia lui de la"Cetate" si mi s-a parut un tip haios si destul de bun bucatar,asa incat de multe ori am salivat in fata ecranului la explicatiile sale privind umplerea stiucii sau impanatul purcelului... Asa ca odata intrat in restaurant m-am gandit ce sa mananc,sa fie ceva care imi place si care nu mi-a placut in alte parti,fiind sigur ca aici trebuie sa gasesc ceva deosebit(am uitat sa va spun ca puteam cere orice,ca nu plateam eu!),asa ca m-am oprit la ciorba de burta.Am zis ca o ciorba de burta ca la mama ei nu am mai mancat de mult,asa ca zis si facut.Numai ca ce sa vezi,imi aduce fata o ciorba cam stravezie,fara niciun gust,cu niste bucatele de piele maronii si cu un ardei iute putin ofilit alaturi.Nici vorba de smantana,usturoi,hrean,etc.Am pus sare din belsug si otet asisderea si am mancat cu noduri pielea maronie(ca numai burta nu era). Trebuie sa recunosc faptul ca,in ignoranta mea,nu cunosc foarte bine opera dlui.Dinescu si nu stiu daca a scris vreo poezie cu titlul Lacrimi si sfinti,de unde sa fi dat numele restaurantului,asa ca am cautat singur motivul acestei denumiri si l-am gasit,pai cand mananci injuri de toti sfintii si cand platesti iti dau lacrimile... Pt.ca trebuie sa stiti ca preturile sunt mult prea mari pentru o bomba de teapa acestei spelunci si ca exemplu am sa va dau pretul acestei "chestii" care figureaza in lista de preturi cu denumirea de"ciorba de burta",acesta fiind de 17(saptesprezece)lei!! Asta inseamna ca daca indraznesti sa sorbi o zeama fara gust si cu cateva bucatele de limba de pantof in ea,o chifla(care este denumita "lipie romaneasca")si un ardei ofilit la "Lacrimi si sfinti",te costa cam 25 de lei si ai parte de ambele,adica si de lacrimi si de sfinti... Rusine,Mircea Dinescu!!

2 comentarii:

  1. Fugiti in padure ca sa scapati de atacul barbarilor sau de abstinenta.
    Daca va haiduciti,nu ne mancati sufletul ca n-avem bani.
    Aerul, apa, pamantul, sunt toata fericirea noastra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum am scris si in comentariu,sunt un ignorant si comentariul dvs a fost prea subtil pt mine... Puteti sa detaliati?

      Ștergere