Totalul afișărilor de pagină

joi, 2 mai 2013

1 Mai muncitoresc !

Am petrecut ziua de 1 Mai la Snagov,la prietenul meu Mihai,in cel mai pur stil muncitoresc,adica la un gratar de mici si o bere rece.Asa ne-a invatat pe noi partidul inca de pe vremea cand mergeam la defilare.Problema e ca tocmai cand eram cu micul in gura,am auzit la radio ca Uniunea Europeana nu ne mai da voie sa punem bicarbonat de sodiu la prepararea micilor.Asa s-a terminat distractia si au inceput discutiile pe marginea subiectului,ca de ce,ca pentru ce,ca pe cine am deranjat cu vestitii mititei,ca de ce se baga Europa in micii nostri,etc. Bineinteles ca in primul rand ne-am gandit la marea conspiratie impotriva retetarului romanesc,ca i-am inebunit pe turistii straini cu gustul de carne tocata cu usturoi,condimente si bicarbonat de sodiu,astfel incat turismul din tarile europene e pe sponci din cauza atractiei pt.acesti mititei.Sau poate Marile Loji Masonice au fost deranjate de acesti mustosi fripti pe jar,ca prea ne desfata papilele gustative si nu mai putem fi manevrati usor spre globalizare si"o noua ordine mondiala"...Insa eu nu cred in conspiratii si de aceea am gasit un raspuns mult mai simplu,ati vazut ca din cauza bicarbonatului de sodiu si mai ales daca bei si o bere,ragai (din dex:a elimina gazele din stomac pe gura)si cu aceasta ocazie mirosul de usturoi se degaja in mediul inconjurator,asa ca daca ne gandim la cateva milioane de romani care ragaie la fiecare sarbatoare unde se servesc mititei,ne putem imagina formarea unui nor cu iz de usturoi,cimbru si bicarbonat,care se deplaseaza pe calea aerului,la fel ca cel radioactiv de la Cernobil,pana la Bruxelles si "contamineaza" Uniunea Europeana...Sau poate chiar se gandesc oamenii aia la sanatatea noastra si noi niste ignoranti,in loc sa fim recunoscatori,dam cu mucii in fasole si cu bicarbonatul in mititei.Pai nu e mai bine sa-i dam in colo de mititei otravitori cu bicarbonat si sa mancam de la McDonald,McChicken,Subway si sa bem cate o CocaCola,ca si asa suntem cam multi pe aici...Eu deja am aruncat bicarbonatul din casa(din care mai luam cate un varf de lingurita cand aveam arsuri la stomac),ca m-am gandit sa nu fiu prins cu el de vreun comisar european,pt.ca eu asa cred ca vom fi verificati,adica fiecare gospodina va avea un comisar european aferent,care va supraveghea procesul tehnologic la gatit si va stabili cantitatile si produsele permise pt.fiecare mancare in parte.Asa ca pana vin astia,eu zic sa-i mai tragem un gratar cu ocazia Sarbatorilor Pascale,si tot cu aceasta ocazie va doresc si eu multa sanatate,impliniri si sarbatori fericite!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu