Totalul afișărilor de pagină

marți, 4 februarie 2014

Imi cumpar pistol !

De la intrarea in vigoare a noului cod penal,am hotarat sa-mi cumpar un pistol.Am vazut ca au eliberat toate curvele si au redus pedepsele pt.hoti,pedofili,criminali si alte categorii de jigodii.Eu nu vreau sa comentez aceste decizii din punct de vedere juridic,pt.ca studiile mele de drept penal,nu au fost finalizate din cauze obiective.Vreau sa spun ca,tanar fiind,de cate ori coboram pe bd.6 Martie spre Facultatea de Drept,dupa ce treceam de nenumaratele cinematografe,la intersectia cu Schitu Magureanu,traversam pe coltul celalalt sa vad ce mai e nou pe la "CIRESICA" (pour le connaisseurs...)si acolo se stingea setea mea de cunoastere in materie de drept! Asa ca nu despre legalitatea masurilor vreau sa vorbesc,ci despre impactul social al acestor decizii.Sa incepem cu doamnele curve,care nu ar constitui o mare problema la prima vedere,dar o sa fie o aglomeratie pe centura,de nu o sa ai unde sa faci si tu un pipi la boschet,ca risti sa te trezesti ca apare o gura deschisa gata de..atac. Ar mai fi si evaziunea fiscala,dar nu poti acum sa le ceri fetelor,sa umble cu o masina de marcat agatata de gat si cand opresti masina sa te intrebe :pe ce va fac bon domnu',un "mic dejun" sau un "all inclusive" si pe unde doriti sa intrati la mine in sediu prin fata,sau prin spate? Sa le lasam in pace sa-si faca meseria,mai ales ca,dupa unii,ar fi cea mai veche din lume.Dar nu pentru ele mi-as lua eu pistol,ci pentru celelalte categorii de vagabonzi.L-ai prins cu mana in buzunarul tau,sau ca ti-a spart masina,sau ca ti-a spart casa,pac-pac una la capatana si la revedere,ca stiti cum e,el cald,glontul rece,face o sinuzita de nu-l mai scapa decat dr.Belis.Pe sifiliticii aia de pedofili,sa-i astepti cand ies din inchisoare dupa cateva luni,ca asa sunt pedepsele acum,pac-pac intr-o anumita zona a corpului,asa incat dupa operatie sa iasa cu un furtunel mic prin care sa faca pipi.Pe toti derbedeii de pe strada si din mijloacele de transport in comun,care injura pe toata lumea si nimeni nu le zice nimic,pac-pac si "coborati la prima". M-am gandit si la modelul de pistol pe care l-as achizitiona,acesta fiind un JERICHO 941 cal.9mm.(prietenii stiu de ce !).E putin cam scump,dar asta e,doar nu o sa-mi iau din alea cu bilute,sau cu apa,sau cu confetti,ca nu-l iau sa ma joc cu el,il iau sa ma joc cu ei! Daca mai sunt doritori,sunt deschis dialogului,poate facem un C.S.A.T.,care sa insemne Consiliul Suprem de Aparare impotriva celor care incep cu T,adica:talhari,tradatori,tampiti,tulburati sexual,partea agresiva a etniei care incepe cu T(dar nu cea turca)s.a.m.d.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu