Totalul afișărilor de pagină

marți, 21 ianuarie 2014

O zi deprimanta.

Cercetatorii britanici,ca astia le stiu pe toate,au spus ca ziua de 20 ianuarie va fi cea mai deprimanta zi din acest an.Pana spre seara,am crezut ca astia mananca banii contribuabilului englez degeaba,dar cum am ajuns acasa am inceput sa le dau dreptate.Cum sa nu fii deprimat,cand vezi ca niste oameni (si ce OAMENI)se sting cu zile,iar autoritatile apeleaza la satenii si padurarii din zona pentru a-i gasi si salva pe supravietuitori. Asa ar trebui sa faca si medicii respectivi cu autoritatile,cand vor fi pe masa de transplant,sa cheme niste padurari sa-i rezolve.. Mai acum o saptamana,am auzit la televizor cum un deputat spagar a fost prins in trafic,pe la Urziceni cu ajutorul "serviciilor".Si ieri,unde dracu erau "serviciile",sa-i localizeze pe oamenii aia si sa trimita oameni competenti pt a-i salva? Dar astia de la SRI,STS,SIE si alte "S"-uri,se ocupa de operatiuni gen "caltabosul".. Si daca astea nu erau de ajuns,am mai primit si o somatie de la o cucoana,care zice ca este executor judecatoresc si vrea niste bani de la mine,pt ca in 24.12.2010 (!!!)am circulat pe DN1 fara rovinieta. Adica,nenorocitii aia de la CNADNR (sau cum dracu sa-i ia ii cheama)in loc sa-mi trimita amenda la taxe si impozite,au trimis-o acestei recuperatoare,care in afara amenzii vrea si ea o suma echivalenta cu de doua ori valoarea amenzii,reprezentand cheltuieli executorii si onorariul ei.O sa-i dau m..ulta consideratie si o sa-i transmit multa,multa caldura(pe romaneste "arde-te-ar focul").Asa ca,jos palaria pt cercetatorii britanici,ca au nimerit-o de data asta.A fost o zi deprimanta! P.S. Mie imi pare foarte rau ca aseara,si-au pierdut viata pilotul Iovan si tanara studenta de 23 de ani.Dar daca,undeva acolo sus,cineva stie mai bine cum a fost cu "hotul" impuscat acum cativa ani de Iovan si si-a adus aminte aseara??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu