Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 februarie 2017

M-am mutat in...Canada !

Buna ziua, Ce mai faceti,mai intrati pe la mine pe blog din cand in cand? Nu am mai scris nimic de foarte multa vreme si m-am gandit sa revin cu postarile,mai ales ca dupa cum multi dintre voi stiu ne-am mutat din Bucuresti si aici "la tara" pe timpul iernii nu prea ai ce sa faci.Acum,ca sunt pensionar cu acte in regula,am mai mult timp la dispozitie si sunt decis sa scriu mai des,chiar daca nu citeste nimeni,important este sa iti exprimi intr-un fel sau altul gandurile si opiniile referitoare la evenimentele momentului. Dar sa incepem cu inceputul adica mutarea de la bloc la curte,lucru care s-a petrecut in luna septembrie 2016,cand afara era cald si bine,aveam si niste iarba prin curte,am plantat si niste pomisori,cativa tuia si un bradulet si nu in ultimul rand am facut cateva gratare cu prietenii,adica viata ce sa mai vorbim.Numai ca dupa cateva luni,a venit iarna cea frumoasa cu tot ce trebuie adica ger,zapada,viscol,asa ca mi-am adus aminte de romanul emigrat in Canada care trimitea scrisori prietenilor sa le spuna cat de frumos e acolo,pana cand s-a saturat de dat zapada.Asa si cu mine,am dat la zapada iarna asta cat nu am dat toata viata si vad ca nu s-a terminat,ca afara ninge cu fulgi mari si frumosi de-mi vine sa-mi...pregatesc lopetile din nou.Oricum,sa nu-l maniem pe Dumnezeu,e foarte bine,adica mult mai bine decat la bloc unde stiam ce gateste vecina de sub noi,ce probleme conjugale au vecinii din stanga si cand face pipi vecina de deasupra,nemaivorbind de lucrarile si reparatiile de la 65 de apartamente care nu se terminau niciodata. Cam asta ar fi treaba cu mutatul,am zis cu mutatul nu cu mutul,cum care mut,ala de a inceput sa vorbeasca,ala de la Cotroceni.. Am mai trecut noi romanii prin faze din astea cand,din motive de optiuni politice,am stricat prietenii si chiar familii,dar acum mi se pare ca s-a intrecut masura.Sa ajungi sa doresti moartea copiilor cuiva doar pt ca acesta este politician si nu face politica dorita de tine,mi se pare deja prea mult!Acest plavan nenorocit,urmand interese si scopuri personale,sau care ii sunt impuse,vine in parlamentul Romaniei si in loc sa faca intr-un fel sa aplaneze conflictul intre cei care protesteaza intr-un fel sau altul,el rade ca prostul de glumele nesarate pe care le spune.Cum sa feliciti tu parintii care si-au dus copiii in piata,pai exista state europene in care pt asemenea fapte gen handicapatul ala de Nicusor Dan,care si-a scos copilul prin ger la protest,unde ti se poate lua copilul pt rele tratamente.Dar ce sa ceri unor oligofreni de-ai lui N.D. ala care intrebat fiind despre ordonanta buclucasa,nici nu stia pe ce lume se afla,iar "vicele"de Neanderthal, ala de la senat,doarme pe banii mei in parlament si bani multi nu asa. Si m-am adus aminte si de studentii de la Cluj,care au venit la Bucuresti sa protesteze impotriva guvernului ala care le-a oferit gratuitate pe CFR,pai daca nu-ti convine acest guvern si esti impotriva masurilor luate de el,de ce nu ati mers dragi studenti la casierie sa cereti sa platiti biletele,asa ca un gest de revolta? Stiu ca multi dintre cititorii acestui blog sunt de partea cealalta a "baricadei" si este dreptul lor,dar eu am opiniile si convingerile mele,pe care nu am sa mi le schimb de dragul cuiva,asadar dragii mei prieteni care va simtiti deranjati de ceea ce scriu eu aici,aveti libertatea sa nu mai deschideti acest blog. Am mai multe de spus,de fapt de scris,despre plavan,despre handicapat,despre fel de fel de parasute din partidul handicapatului,care nu stiu sa vorbeasca bine romaneste si vin pe la tv sa ne invete pe noi cum trebuie sa traim,dar pt azi ma opresc aici sa nu obosesc asa din prima zi. Va doresc o seara placuta cu cati mai multi participanti la proteste,ca asa vrea mutul si daca se poate si cu luminite,ca tare mult i-au placut oligofrenului... Puteti sa ma injurati direct aici,sau daca doriti va dau nr de telefon si daca nici asta nu va satisface ne putem intalni undeva la jumatatea distantei..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu