Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 februarie 2017

Un Auschwitz modern...

Am citit cu totii despre atrocitatile comise de nazisti prin lagarele de trista amintire si am auzit despre vestitele camere de gazare unde si-au gasit sfarsitul mii sau zeci de mii de oameni,fie ei barbati,femei sau copii. Ieri dimineata am vazut ca unii dintre tinerii "frumosi si liberi" au devenit intre timp parinti si s-au gandit domniile lor,ca ar fi bine sa iasa cu micutii la plimbare. Asta e foarte bine si foarte frumos,dar in loc sa mearga cu cei mici intr-un parc la aer curat si sa se joace prin locurile amenajate special pt ei,acesti parinti grijulii in ce priveste educatia civica si politica a copilasilor de doi,trei sau patru ani,i-au adus in Piata Victoriei si nu pe trotuar ci in mijlocul pietei,inconjurati de artere de circulatie pline de masini.Ce pot sa va spun din proprie experienta,pt ca mi-am petrecut mult timp din viata,la volan fiind,asteptand pe la semafoarele din aceasta piata si cred ca nu sunt singurul care a simtit din plin gazele de esapament din belsug. Daca ai "noroc' sa prinzi doua semafoare,tragi pe nas la monoxizi,oxizi,hidrocarburi si metale grele,de nu iti mai trebuie nici tutun,nici "iarba",nici prafuri vreo doua zile.. Asadar,dragii nostri tineri s-au gandit ei sa-si gazeze proprii copii,numai pt a intelege acestia cum e cu ordonanta 13..sau 14 ! Am mai vazut si faptul ca acesti copilasi nevinovati (pt ca pe parinti nu ti-i alegi tu!),se jucau cu creta,desenau pe jos,mai puneau si manutele sa se sprijine pe asfaltul pe care zile de-a randul au tropait si (probabil)scuipat mii de protestatari,unde au fost zeci de caini care,fara voia lor,s-or mai fi scapat la un pipi,si nu mai vorbim despre ultima Tolontan-eala din care reise ca in zona exista radioactivitate mult peste limita admisa! E o vorba la romani care zice "eu te-am facut,eu te omor",dar unii chiar au luat-o de buna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu