Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 ianuarie 2012

Aglomeratie mare!

Nu,nu vorbeam de Piata Universitatii,ci de traficul de dimineata cand abia,abia,te strecori spre serviciu,dupa ce faci cu masina mai mult decat ai face pe jos.Si pentru ca stau la stop mai mult de jumatate din timpul care ar fi necesar sa parcurg acest traseu,ce pot sa fac,sunt obligat sa gandesc (ceea ce nu fac intotdeauna).Uite asa am ajuns sa ma intreb cum s-ar putea evita balamucul asta de pe strazi din fiecare dimineata.Iata si o solutie pe care am gasit-o si pe care am s-o revendic la protestul pe care il voi face in parcul I.O.R.singur,pentru a nu-mi fura ideea partidele politice!Asadar,m-am gandit (dupa cum v-am mai spus)in felul urmator:fiecare cetatean care se angajeaza undeva sa fie obligat ca in termen de 60-90 de zile sa-si gaseasca locuinta la cel mult 10 minute de mers pe jos distanta,iar copiii sa fie dati la gradinita sau la scoala tot in apropiere de serviciu si implicit de domiciliu.Sa li se interzica angajatilor venitul cu masina la serviciu si deasemenea dusul copiilor la scoala.Sa folosesti masina numai cand mergi in concediu (la distanta mai mare de 15 km.de casa),la cumparaturi (in cantitati mai mari de 15 kilograme),la doctor(dar numai daca esti in criza)si la R.A.R.(pentru inspectia tehnica periodica).Cred ca nu trebuie sa mai precizez ca pt.primele trei situatii (concediu,cumparaturi si doctor)se va folosi masina la capacitate maxima,adica discutati cu prietenii sau vecinii si mergeti impreuna peste tot,in concediu ca sa nu va plictisiti singuri,la cumparaturi ca sa puteti lua de la engross si impartiti acasa,iar la doctor...faceti in asa fel incat sa va fie rau in acelasi timp.Am mai putea sa folosim si chestia aia cu numerele pare si impare,o zi unii si o zi ceilalti,dar am fi acuzati ca e metoda de trista amintire,asa ca propun sa o schimbam cu vocale si consoane la ultima litera a numarului de inmatriculare si tot nu e bine ca avem doar vreo 5-6 vocale si restul consoane,ceea ce i-ar avantaja clar pe AEIOU-isti! Oricum discutia ramane deschisa si va astept cu propuneri,cu conditia sa nu va arogati dreptul de proprietate al acestei initiative!
Pana atunci sa ne indreptam spre case si sa nu ne enervam in trafic,cu gandul la noile reglementari care,odata "implementate"ne vor face viata mai frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu