Totalul afișărilor de pagină

marți, 17 ianuarie 2012

Multumiri edililor !

Ati citit bine titlul si am sa va explic si de ce le multumesc edililor Bucurestiului,printre care,Oprescu,Negoita,Ontanu,etc.etc.
Am obtinut permisul de conducere auto in anul 1978,deci de mai bine de 33 de ani si atunci am sustinut un examen care,va mai aduceti aminte (unii dintre voi),implica mai multe probe,iar una dintre ele era "slalom printre jaloane".M-am intrebat atunci la ce dracu o sa-mi ajute aceasta proba in trafic,ca doar nu o sa ma apuc sa fac slalom printre masini sau printre pietoni.Asa s-au gandit probabil si altii,asa ca a fost scoasa aceasta proba din examenul auto.
Si totusi incep sa cred ca a fost foarte bine ca am dat proba respectiva si cei care ma fac sa nu-mi para rau de asta sunt cei enumerati mai sus,drept pt.care le multumesc! Pai cum sa-mi para rau,cand in fiecare zi trebuie sa fac slalom printre canale mai ridicate sau mai joase decat nivelul carosabilului,sau printre gropi asezate in asa fel incat numai daca esti dibaci tare la slalom poti sa treci fara sa-ti rupi un pivot sau un cap de bara.Chiar azi dimineata in drum spre serviciu am evitat doua santuri dispuse strategic(cam ca alea de aparare cu apa din jurul cetatilor medievale),undeva pe la Baba Novac cu Dristorului,ceea ce m-a facut mandru de aptitudinile mele soferesti si asta datorita probei de examen pe care am executat-o cu brio acum 33 de ani si ceva...
Ma gandesc ca cei carora le-am multumit in titlu,au soferi mai de varsta mea si care au apucat "jaloanele" la examen,ca altfel cred ca i-ar da cu capul de parbriz la fiecare obstacol de acest gen si aia ar fi in stare sa astupe gropile si sa refaca gurile de canal din tot orasul si atunci ce-as mai face eu cu experienta mea in "jaloane"??

3 comentarii:

  1. Bine ca v-am descoperit,astept cu nerabdare urmatoarea postare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Virgile, ai castigat la loto ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu,ca daca as fi castigat ai fi aflat... Chiar daca nu stiu cine esti!

      Ștergere