Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 ianuarie 2014

LA MULTI ANI !!

Doamnelor si domnilor,va doresc multa sanatate si sa va ajute Dumnezeu,ca in acest an 2014,sa va indepliniti dorintele! Va multumesc pentru timpul pe care l-ati pierdut citind postarile mele,care nu au fost intotdeauna la inaltimea pretentiilor. As vrea ca in acest an,care abia a inceput,sa incerc sa nu va mai plictisesc cu tampenii si o sa postez numai atunci cand exista ceva cu adevarat interesant de dezbatut. Si ca sa vedeti ca nu vorbesc aiurea,am sa incep cu cel mai "arzator" subiect si anume sterilizarea pisicii... Poate stiti (sau nu) ca am o pisica noua,adica de vreo 5 luni,care trebuie sterlizata (castrata).Asta se face pentru a nu ajunge ea sa intre in "calduri",cum se zice in popor si sa nu suport eu chiorlaielile prelungi si sfasietoare din fiecare noapte,cand ea cauta p... (am vrut sa spun pisoi)! Unii nu sunt de acord cu acest tratament "inuman" si spun ca nu e corect fata de bietele animale,care nu pot sa se opuna vointei noastre.Dar sa o lasi sa faca cine stie cati pui si sa nu ai cui sa-i dai si sa-i arunci pe strazi sau sa-i ineci,este uman?? Asa ca am decis sa o sterilizam.Dar,cand e mai bine,ca dupa unii ar trebui intre 5 si 6 luni,iar dupa altii intre 7 si 8 luni? Si toti astia de care va spun sunt medici veterinari! Asa ca astept,dragii mei,niste pareri avizate privind aceasta problema de maxima importanta privind politica demografica in randul pisicilor.. Cred ca v-am dat un subiect spre dezbatere mult mai interesant dacat "pactul de coabitare",sau TBC-ul lui Gigi,sau condamnarea(din nou)a lui Bombonel,sau "vitezomanul" Lupescu(avea si el saracul 90km/h in zona de 70 si ziceai ca l-a omorat pe ta-su),sau impuscaturile din "centrul" Bucurestiului (care de fapt au fost in Dristor),sau maritisul "divei" cu turcaletul ala tanar si fara minte,sau lupta dintre regi si imparati colorati (ma refer la... jocul de sah),sau..etc,etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu