Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 ianuarie 2014

Pericolul maghiar!

Cand ne vorbea Vadim despre iredentismul maghiar si de pericolul ce ne paste,ne uitam (cel putin eu) la el cu neincredere,iar unii dintre noi ziceau ca omul nu si-a luat pastilele la timp.Acum a aparut Funar cu ideea ca ungurii vor sa cumpere tot pamantul din Transilvania si il privim si pe asta cam ciudat,dar pe zi ce trece incep sa le dau dreptate.Ungurii astia,au inceput sa devina periculosi si asta este o constatare personala pe care am facut-o zilele astea.Au ajuns ei,nomazii astia care umblau mai deunazi cu gotii,vizigotii,ostrogotii si gepizii (impreuna cu sotiile lor gepizdele),sa ma oblige sa sa vad programele tv intr-o anumita ordine stabilita de ei..Dupa cum probabil stiti,patronul societatii RCS-RDS este dl Zoltan Teszari de nationalitate..maghiara! Eu sunt abonat al acestei societati,iar de cateva zile am primit un mesaj pe televizor,prin care am fost anuntat ca s-a schimbat softul si trebuie sa fac o noua scanare a programelor. Am facut-o si ce credeti,nu mai pot sa pun programele in ordinea dorita de mine,fiind obligat sa accept ordinea impusa de "cotropitori".Astea sunt primele semne ca dusmanul nu doarme,ci imi strica mie ordinea in propria casa. Sunt hotarat sa apelez la serviciile unui avocat de succes si sa-i actionez in judecata la CEDO,pt.ca au fost incalcate drepturile omului de a-si alege ordinea programelor tv.M-am gandit la Paula Iacob, daca a terminat filmarile la "Revelion acasa la Paula Iacob",sau la avocata invatatoarei spagare,care ne-a spus ca suntem niste idioti,care nu am inteles ca "doamna" era suparata pe parinti ca nu au ambalat frumos cadourile si nu pt ca valoarea acestora nu se ridica la nivelul scolii "de fite". Asadar,ideea este ca nu voi lasa bocancul iredentist sa-mi calce..televizorul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu