Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 13 august 2011

In sfarsit, mi-a iesit !

E vorba despre blog,care nu mai aparea pe "Google",dar acum sunt si eu in "randul lumii"..
Azi,am sa fac unele remarci in legatura cu aceasta "saga" sau mai bne zis apologie a rahatului si nu ma refer aici la delicatesa turceasca (din care am auzit ca mananca parlamentarii nostri din belsug),ci la cel neaos facut de noi fiecare in parte!
La toate posturile tv.indiferent de ora,vezi fel de fel de reclame la medicamente antidiareice sau contra constipatiei,cu replici din cele mai idioate,cum ar fi : mami ai facut ceva azi?adica te-ai c...t si tu putin,iar ea suparata dupa o zi de stat in baie zice adanc:eee mai nimic,adica abia am scapat doua basini..Sau:ce faci puiule,ai scapat de ea sau e tot cu tine? adica tot asa umbli cu burta plina de c...t?
Eu nu mai inteleg nimic,nu mai stiu romanii cum sa se "stranga" sau sa se "descurce" conform traditiilor,cu o lingurita de cafea cruda sau un ceai de menta,un orez fiert,etc;sau,dimpotriva,cu o lingurita de miere sau un ceai de crusin,etc.? Sau nu prea se vand medicamentele respective in farmacii si "bietii"farmacisti stau cu rafturile prafuite?
Oricum nu e treaba mea (nu aia mare !)cine plateste aceste reclame tampite,dar ma deranjaza faptul ca se dau tot timpul,la orice ora,astfel ca de multe ori te gasesc la masa si numai pofta de mancare nu mai ai..
Sau e o conspiratie (nu constipatie!)sa mancam mai putin si sa fim mai supli??
Oricum e o mare porcarie si nu stiu daca CNA-ul are vreun cuvant de spus,ca la alte prostii se baga..
O zi buna si ...usoara la stomac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu