Totalul afișărilor de pagină

duminică, 14 august 2011

Si ar mai fi ceva...

Tot in legatura cu ce vedem pe la tv.am uitat sa spun despre emisiunile de stiri.Aici,adica la stiri,indiferent de postul tv.,cand se transmite un reportaj de pe litoral (ca sa vedem noi cati turisti sunt,datorita dnei.Udrea),inevitabil vedem aproape toate partile anatomice ale unor doamne si domnisoare fara costume de baie.Asadar poti sa vezi la tv.indiferent de ora sani goi mai mari,mai mici,mai lasati,mai ridicati,funduri (adica buci)brazdate de bikini si urme de celulita,etc.
Nu inteleg ce e in capul operatorilor respectivi,care ar fi in stare sa introduca obiectivul camerei de filmat direct in.... Am uitat sa mentionez ca eu,nu sunt nici gay,nici misogin,(ba chiar imi plac femeile)dar sa vezi litoralul numai prin prisma asta,mi se pare exagerat.
Sau baietii respectivi sunt tinuti, pe perioada verii,in camere incuiate si nu sunt lasati afara decat pentru realizarea reportajului,iar seara folosesc casetele "beta"pt.autosatisfacere...
Eu cred ca putem vedea litoralul,la televizor,si fara nudismul asta "modern"si sa-i lasam pe cei care il practica,in intimitatea lor!
Am auzit ca,in Croatia, este o statiune unde vin nudisti din multe zone ale globului si pot umbla dezbracati peste tot,adica si la hotel si la restaurant,etc. Va inchipuiti urmatorul scenariu?:sunteti la masa la resturant (acolo in Croatia)si o doamna de varsta a doua sau a treia,in costumul Evei,trece pe langa masa dvs.si ii cade furculita de pe tava..Pai cand se apleaca sa o ridice,tu trebuie sa te uiti in farfuria ta,pt.ca altfel s-ar putea sa crezi ca e "gura" de metrou de la I.M.G.B....
Sunt sigur ca o sa fiu taxat de cei carora le place traiul fara inhibitii,dar asta e parerea mea si ganditi-va daca nu e mai placuta o femeie frumoasa care nu te lasa sa vezi "tot" deodata si mai lasa cateva "secrete" nedescoperite..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu