Totalul afișărilor de pagină

luni, 15 august 2011

Sfanta Maria Mare !

La multi ani tuturor celor care isi sarbatoresc onomastica azi!!! M-am hotarat sa nu mai trimit nici un mesaj de felicitare,din doua motive:primul ar fi acela ca,nu stiu sigur daca se mai "poarta" si al doilea este acela ca,de Sf.Petre,am trimis foarte multe si nu am primit nici o confirmare de la cei in cauza.Acum,nici asta nu sunt sigur ca e o regula,adica omul sa-ti raspunda la sms,asa ca mai bine nu mai trimit nimic,iar pe cei care sunt mai apropiati(de suflet,nu de Bucuresti)am sa-i sun.
O sa ziceti ca scriu pe blog toate tampeniile care imi trec prin cap,dar am prins drag de scris si vorba sotiei mele,in vreo treizeci de ani, o sa ajung ca Hemingway...(adica mort).
Sa revin putin la sarbatoarea de azi.Sarbatorim Sf.Maria"Mare" sau adormirea Maicii Domnului si ne bucuram,am terminat postul,mancam,bem si ne veselim..asta pt.ca a murit Maica Domnului?? Pai si in 8 septembrie,cand s-a nascut,de ce e numai Sf.Maria "mica" si nu mai e sarbatoarea asa de fastuoasa? Adica ne bucuram mai mult ca a murit, decat ca s-a nascut? Probabil ca trebuie sa mai pun mana pe cartea de religie,asa ca imi cer scuze celor care cunosc mai bine tainele acestor traditii !
Inca o data La Multi Ani !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu