Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 17 august 2011

O sansa ratata...

Initial, am vrut sa relatez programul meu de azi,cum am vazut pe blogul dnei.Udrea. E adevarat ca difera putin de al domniei sale,mai exact eu nu merg la coafor,ca ma tund singur..
Ziceam de o sansa ratata(in titlu),e vorba despre faptul ca nu am fost in stare sa obtin,pana la varsta asta,categoria "D" la permisul de conducere.Pentru doamne,am sa explic ca aceasta categorie iti da dreptul sa conduci autobuze.De ce ma plang si cum mi-a venit acum aceasta idee? Pai,am vazut aseara la.tv.cu ce autobuz se plimba Obama prin tara (tara lui)si ma gandeam ca,daca nu ieseam la pensie si daca aveam "D"-ul,poate isi lua si Basescu un autobuz din asta si plecam de nebuni prin tara (tara lui Base)!Bine,si baba daca avea un c_i era ministru in locul lui Gabita Oprea..
De altfel,am mai vazut eu intr-un film un autobuz, pe care mi-as fi dorit sa-l conduc.Era al lui Robert De Niro care,in film,era"un socru de cosmar".
Dar n-am aceasta categorie,asa ca o sa trec asta la capitolul "neimpliniri".
Am totusi categoria "CE",care imi da dreptul sa conduc autocamioane cu remorca,asa ca poate imi cumpar un TIR si "bat"cu el cei aproape...300 km.de autostrada din Romania!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu